28. april 2015

Brura blei lura DEL 2

Når jeg skulle drikkes ut var det ingen stor overraskelse, da det var kun en helg igjen før bryllupet skulle stå. MEN det betyr ikke at det ikke var ufattelig godt planlagt av Mariann <3

Maiken og jeg var på Gittes nails ¤ you for å få bryllupsneglene på plass. Og jaggu kom det ikke inn et lite knippe mennesker med et lite diskret slør for bruden å ha på seg.


Først skulle jeg danse under ett arrangement under Sarpsborg dagene. Noe som såklart betydde. gatene var FULLE av mennesker. SOm igjen betydde, litt for mye oppmerksomhet enn brura er komfortabel med. Men det er jo ikke rart når man blir kledd opp som dette. 


Etter utført utfordring gikk turen hjem til Mariann for min store mat favoritt, TAPAS!
Der var det såklart pakkelek, drikkelek og jeg ble staset opp med nytt antrekk fra topp til tå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar