12. august 2014

Brudesko

Jeg (Ida) har ventet i spenning i påvente av bestillingen jeg gjorde fra lightinthebox.

Jeg tok nemlig sjansen på å kjøpe mine brudesko derfra. Jeg har klikket inn på profilen min mer enn en gang per dag for å si den sånn. 
Da jeg mottok sms om at pakken min nå var sendt til meg, kunne jeg hoppet av glede. Men nå var bekymringen min, enn om at den ikke kommer før rett før bryllupet? Eller før bryllupet i det hele tatt? Hva om de blir stoppet i tollen?

Jeg har hørt om flere som ikke mottok varene sine før en Mnd etter at de hadde fått melding om at pakken var sendt.

Men det tok faktisk ikke mer enn 5 dager før det ringte på døren og jeg kunne åpne sko-esken i full forventning. 
 Fargen er perfekt, passformen utrolig behagelig. Her målte vi ut i fra beskrivelse på siden dems.Med en behagelig hel på 5 cm, er de er faktisk veldig behagelige å gå i.  Er så glad for at dette ikke var ett bom kjøp!

Maiken har også kjøpt seg brudesko, og vi gikk for like sko, rett og slett.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar