20. juli 2014

En bruds negler

Etter møte med Gitte, som driver Gittes nails 4 you, og bookingen av påsett av negler. har vi sittet å lett etter inspirasjon.

Hvordan vil man ha neglene?

Enkle klassiske? Korte? eller lange?



Pyntet og klare for fest? Eller utenfor boksen? Fargesprakende? Nøytrale?


Jeg tror jeg har funnet min favoritt, og jeg tror ikke jeg har gått så veldig bort i fra hva jeg i utgangspunktet hadde sett for meg.

Hva syns du?

Gittes nails 4 you, har en facebook side, hvor nyheter blir publisert fortløpende. Vil du inn å ta en titt?

Trykk HER.


Som vi har fortalt tidligere så hadde Gitte et tilbud til oss blushing brides. Ida's mor er fast kunde hos henne, og via henne så kom hun med tilbudet om en sponsing av negler til vår store dag. Hun er en nydelig dame, og ut i fra hva vi har sett av hennes arbeid, er hun dyktig!!

Vi gleder oss til timen vår i august, og vi gleder oss til å vise våre kjøre lesere våre brude negler! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar